نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1148
-
الف
+

«دودکش 1» را از آی فیلم2 تماشا کنید

سریال «دودکش1» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «دردسرهای عظیم2»، از روز شنبه 16 ثور(اردیبهشت) 1402 سریال «دودکش1» جایگزین آن خواهد شد.

«دودکش1» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» و تهیه‌کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1392 هجری خورشیدی است.

داستان این سریال درباره دو خانواده می باشد که زندگی ساده و معمولی را سپری می کنند؛ خانواده ای که در اصل یک قالیشویی را اداره می کنند. این قالیشویی به دلایلی تعطیل می شود و «فیروز مشتاق» در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌ کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پس بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌ های نشسته روبه‌رو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد...

«هومن برق نورد»، «سیما تیرانداز»، «امیر حسین رستمی»، «بهنام تشکر»، «نگار عابدی»، «جواد عزتی»، «محمد رضا شیرخانلو»، «الناز حبیبی»، «یاس نوروزی»، «اردشیر کاظمی»، «لیدا عباسی»، «نصرت میر عظیمی»، «کیانوش گرامی»، «مهدی دانایی مقدم»، «سید رضا حسینی»، «نوید خدا شناس»، «گیتی معینی»، «رونیکا محمدی»، «پروین مکیده»، «محمد علی تقوی»، «حسین زمانی» و «پوریا میاندهی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «دوکش1» روز شنبه 16 ثور (اردیبهشت) 1402 هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر
شهرام قدیانی

ضمن عرض سلام و خسته نباشید. لطفا سریال های «منظومه آتش» ، «وارث» به کارگردانی «کاظم بلوچی» ، «غریبه» با بازی «شهره سلطانی» ، «راز شیوا» ، «نسیم وصل» ، «سرنوشت» با بازی «آتنه فقیه نصیری» و «سایه سکوت» را پخش کنید با تشکر.

زهرا

سلام لطفا سریال های وارث با بازی محمود پاک نیت و سریال غریبه محصول سال ۱۳۷۹ را نشر کنید ممنون